برگزاری جلسه نشست هم اندیشی نمایندگان آموزش‌های ضمن خدمت

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۳۷۴۴ اطلاعیه و خبر
تعداد بازدید:۱۳۹۸

جلسه نشست هم اندیشی نمایندگان آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، جلسه نشست هم اندیشی نمایندگان آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران در تاریخ ۹۷/۱۲/۲۰ در تالار گفتگوی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر بزرگی رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، با اشاره به چرخه فرآیند آموزش، در مورد اهمیت آموزش‌های ضمن خدمت سازمانی مطالبی را ارائه نمود. وی همچنین به تشریح برنامه‌های مرکز آموزش‌های ضمن خدمت برای سال ۹۸ و اهداف مرکز در راستای توسعه و مهارت افزایی کارکنان دانشگاه پرداخت.
دکتر بزرگی با اشاره به ماموریت‌های در نظر گرفته شده برای مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، اجرای آموزش و توانمندسازی کارکنان دانشگاه اعم از هیات‌علمی، مدیران و کارمندان را بخشی از وظایف این مرکز شمرد و افزود با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، در حوزه مدیران هم ما نیازمند توانمندسازی و افزایش شایستگی‌های حرفه‌ای هستیم.
در ادامه مهندس احمدی کارشناس مسئول تدوین محتواهای آموزشی و خانم سیدی کارشناس مرکز به ارائه ی گزارش عملکرد مرکز در سال ۹۷ پرداختند.
همچنین بخشی از جلسه با پرسش و پاسخ بین نمایندگان آموزش‌های ضمن خدمت و مسئولین بخش آموزش همراه بود و در پایان دکتر بزرگی از از زحمات نمایندگان محترم تقدیر و تشکر نمودند.

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی نمایندگان